6 Ağustos 2013 Salı

Basur Ameliyatı Olmadan Önce 2 Kere Düşünün

Yaz günlerini derinden hissettiğimiz bu günlerde yeni bir yazı yazmak istedim. Bana genelde üç adım yöntemi hakkında mailler geliyor. Ancak bitkisel tedavi tek başına bir seçenek değil. Modern tıp sizlere imkanlar sunmakta. 

Nedir bu imkanlar?

Basur ameliyatı, lazer tedavileri,ilaçlar,kremler...

basur ameliyatı
basur ameliyatı
Yazımda basur ameliyatı üzerine yoğunlaşacağım. Basur ameliyatı olan hastalardan ne yazık ki  güzel geri bildirim alamıyorum. %60-70 oranında basurun tekrarladığını söyleyebilirim. Elimde bilimsel bir veri yok. Bana gelen mailler aracılığıyla yazıyorum. Basur ameliyatı olup rahat ve mutlu yaşayabilenler varsa aşağıya yorum bırakabilirler. 

Çeşitli basur ameliyatlarının olduğunu söyleyebilirim. Tıp dilinde bu ameliyatları yazmamın size hiçbir faydası yok. Nasıl yapıldığını da yazarak vakit kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden sizlere birkaç basur ameliyatı videosunu derledim. Aşağıdaki linklerden ameliyat videolarını izleyebilirsiniz.



Videolardan da izleyeceğiniz üzere basur ameliyatı kolay bir ameliyat değildir. Kesin bir çözüm olmayan bu ameliyatı yaptırmak ne kadar mantıklıdır düşünün. Ben kesinlikle önermiyorum!!!. Basur ameliyatı olmadan da basurdan kurtulunabileceğine gönülden inanan biriyim. Belki çok daha uzun süreli tedavi süreci yaşarsınız ama çözüm kalıcı olur. Sağlığınızı düşünüyorsanız basur bitkisel tedavi yöntemlerini uygulamalısınız. Basur ameliyatına karar vermeden sitemizi kurcalayın. Makaleleri okuyun. Eminim size uygun sağlıklı bir metot bulacaksınız. Yalnızca üç adım yöntemi değil birçok yöntem sitemizde mevcut. Konu hakkında yorum bırakmayı unutmayın. Hepsini tek tek okuyorum. Acil şifalar herkese..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Basur Bitkisel Tedavi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...