13 Ocak 2013 Pazar

Basur Agrisi Nasıl Geçer?

Son dönemlerde gelen maillerin sıklığından ötürü bu makaleyi yazma gereği duydum. Basur(hemoroid) hakkında birçok yazı yazdım. En güzel ve en başarılı tedavi yönteminin bitkisel yöntem olduğunu her yazımda vurguladım. Vurgulamaya da devam edeceğim...

basur ağrısı nasıl geçer
Basur ağrısı nasıl geçer?


Sizlere en iyi yöntemi söyleyeceğimden şüpheniz olmasın! Basur ağrısı nasıl geçer adlı makalemizin amacı bu acının sonsuza kadar dinmesine yardımcı olmaktır. Hemoroid ağrılarının ne kadar vahim ve kötü olduğunu iyi anlıyorum ve sizlere önereceğim çözümlerle hayır dualarınızı almayı bekliyorum. Sırayla saymak gerekirse;

1- Sıcak su oturma banyosu ağrınızı bir nebze olsun dindirebilecek bir çözümdür.
2- Sıcak tuğlaya oturma yöntemini de denemesem de iyi geldiğini okumuştum.
3-Lifli gıdalara ağırlık vererek dışkının çıkışını rahatlatmak
4- Bol bol su içmek
5- Benim kesin önerim olan %100 çözüm üç adım yöntemidir.Gerçekten ağrıyı dindirmek değil de tamamen kurtulmak istiyorsanız üç adım yöntemini deneyin.
Üç adım yöntemini anlattığım yazıma ulaşmak için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Basur Bitkisel Tedavi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...