23 Mart 2012 Cuma

Basur Ameliyattan Sonra Tekrarlar Mı?

Yıllardır insanlarımız basurdan kurtulmak adını onlarca yöntemlere girişmişlerdir. Pek çoğu içi boş yöntemlerdir. En iyi yöntem olarak kabul ettiğimiz ve kesin çözüme gideriz dediğimiz ameliyat bazen bizi çözüme götürmez daha da kötü durumlara sokabilir.

 Basit bir ameliyat olan bademcik ameliyatında bile ölen insanların haberlerini okumuşsunuzdur. Her ameliyatın %1 bile olsa riskleri vardır. İnternetten okuduğum yorumlar, çevremdeki insanların yorumlar ve kendim dahilinde sizlere şunu söyleyebilirim ki basur ameliyatı olup da tamamen kurtulabilmiş insan sayısı çok azdır.


Peki neden böyledir?

Öncelikle bazen uzman doktorların eline düşmeyebilirsiniz bu bir etkendir kesinlikle uzman doktorlara gidin. Ancak genel anlamda tekrarlamasının sebebi basurlu kişinin eski alışkanlıklarını sürdürmesidir. Bu kötü alışkanlıklar tekrardan basura davetiye çıkartır.

Ben ileri seviyelerde olmadıkça ameliyata gerek olmadığını düşünüyorum. Sonuçta tekrarlama olasılığını düşünürsek bıçak altına yatmanın neresi mantıklıdır ki. Doğal yolları denemenizi tavsiye ediyorum. Bitkisel tedavi yöntemleriyle hem maddi hem manevi yönden daha rahat bir şekilde basurunuzdan kurtulabilirsiniz.


<<<Bitkisel Yöntemlerle Basurdan Kurtulun!                          Basur Tedavi Edilmezse Ne Olur?>>>

2 yorum:

  1. basur ameliyatı olmak hiç bir şekilde çözüm değil dostlar ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  2. ameliyat oldum tekrarladı anlamadım ben bu işi

    YanıtlaSil

Basur Bitkisel Tedavi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...